Resurser: Resurser

DJURNYHETER

Informationsportalen

GRATIS HÄLSOUNDERSÖKNING I SAMBAND MED VACCINATION!

Vi erbjuder en gratis enklare hälsoundersökning i samband med vaccination för hund och katt med engelsk eller polsk talande veterinär. Boka tid på vår hemsida via online bokning eller ring till kliniken på 040 46 95 05.

GRATIS TANDUNDERSÖKNINGAR!

Boka fri tandundersökning för hund och katt på Haga Veterinär!

undersökningen ingår en snabb kontroll av ditt djurs tänder och är det något annat problem som behöver undersökas får detta bokas på en separat tid.

FÖRLOSSNINGSHJÄLP DYGNET RUNT!

Jourtelefon för förlossning dygnet runt 0700730705!

Ibland kan det bli komplikationer när ditt djur ska föda, är ni oroliga kan ni alltid nå oss. Ni kan komma hit och ni kan sitta med ert djur i ett separat rum och få hjälp vid behov, när det föder. Blir det behov för kejsarsnitt gör vi det på plats. Vi hjälper dig och ditt djur innan det blir dräktigt, under och innan förlossning.

DROP IN KLOKLIPP VARJE DAG

Vi erbjuder drop-in kloklippning utan lugnande för hund och katt varje vardag under våra öppettider.

IDROTTSMASSAGE FÖR HUNDAR HOS OSS

Idrottsmassage har många bra egenskaper, bland annat är det bra för blod- och lymfcirkulationssystemet, den ökar hundens ROM, frigör hormonet oxytocin, och hjälper till att föra ut slaggprodukter som ligger i kroppen.

Massagen går att använda både inom friskvård och rehab.

LASERTERAPI HOS OSS

Smärtfri och biverkningsfri behandlingsmetod för de flesta typer av skador.

Vi kan erbjuda behandling för följande:

Osteoartrit (Artros)

Sen-/ligament-/tedonitskada